1. E Drejta për Kthim dhe Rimbursim
Në Twinkle Twinkle Kids, dëshirojmë të sigurohemi që jeni të kënaqur me blerjen tuaj. Nëse nuk jeni të kënaqur me një produkt, mund ta ktheni atë brenda 7 ditëve nga marrja e porosisë për një rimbursim ose ndërrim.
2. Kushtet për Kthim
Për të qenë i pranueshëm për rimbursim, produkti duhet të plotësojë këto kritere:
- Duhet të jetë i papërdorur, i pastër dhe në gjendje të re.
- Duhet të jetë në paketimin origjinal, me të gjitha etiketat e bashkangjitura.
- Nuk pranojmë kthime për produkte të personalizuara ose të shitura me zbritje të madhe (përveç rasteve të defekteve).
3. Procesi i Kthimit
- Na kontaktoni – Dërgoni një email në [email protected] me numrin e porosisë dhe arsyen e kthimit.
- Miratimi i kthimit – Pasi kërkesa juaj të miratohet, do të merrni udhëzimet për kthimin e produktit.
- Dërgimi i produktit – Klienti është përgjegjës për kostot e transportit të kthimit, përveç rasteve kur produkti është i dëmtuar ose është dërguar gabimisht.
- Inspektimi dhe rimbursimi – Pasi të kemi marrë dhe inspektuar produktin, do t’ju njoftojmë për aprovimin ose refuzimin e rimbursimit.
4. Rimbursimi
- Nëse kthimi është i aprovuar, rimbursimi do të bëhet përmes metodës së njëjtë të pagesës që keni përdorur për blerjen.
- Procesi i rimbursimit mund të zgjasë 3-5 ditë pune, në varësi të bankës ose shërbimit të pagesës.
- Shpenzimet e transportit nuk rimbursohen, përveç rasteve kur produkti është defekt ose i dërguar gabimisht.
5. Produktet e Dëmtuara ose me Defekt
Nëse keni marrë një produkt me defekt ose të dëmtuar, ju lutemi na kontaktoni menjëherë me foto të produktit dhe paketimit. Në këto raste, ne mbulojmë të gjitha shpenzimet e kthimit dhe do të ofrojmë një rimbursim të plotë ose ndërrim falas.
6. Produktet që Nuk Pranojnë Kthim
Disa artikuj nuk mund të kthehen ose rimbursohen, përfshirë:
- Produktet e personalizuara.
- Artikujt në ofertë speciale ose të shitura me zbritje të madhe.
- Veshjet e brendshme ose aksesorët për arsye higjienike.
7. Ndryshimet në Politikat e Rimbursimit
Ne rezervojmë të drejtën për të modifikuar këto politika në çdo kohë. Ndryshimet do të publikohen në faqen tonë dhe do të hyjnë në fuqi menjëherë.
8. Kontakt
Për çdo pyetje ose ndihmë mbi kthimet dhe rimbursimet, mund të na kontaktoni në [email protected].